RAMAI Terkejut Fattah Amin jawab macam ni sebab elak Jumpa neelofa di meletop kerana..............

Akibat Fattah Amin ‘lari’ dari set program hiburan Meletop, pihak Astro diserang soalan panas – apakah situasi sebenar yang berlaku sehingga hal sedemikian terjadi?

Ketika tiada penjelasan sebenar didedahkan, timbul pula spekulasi mengatakan kononnya Fattah tidak mahu Neelofa mengendalikan segmen temubual bersamanya di awal rancangan.

Rata-rata kejadian Fattah Amin tidak muncul di program MeleTOP semalam, mencetuskan pergaduhan diantara peminat beliau dan Neelofa. Ingin meleraikan keadaan, Pengurus Saluran Astro Ria, Emarina Kamal menjelaskan tiada isu Fattah mengelak mahu bersemuka dengan bekas kekasihnya itu.

Menafikan dakwaan berkenaan, Pengurus Saluran Astro Ria, Emarina Kamal berkata, Fattah sememangnya mempunyai urusan kecemasan lain dan terpaksa bertolak pulang beberapa minit sebelum program itu ke udara.

“Jika Fattah tak nak jumpa Neelofa, dari awal lagi dia tak datang dan terus balik sebaik saja selesai bersiaran bersama Hlive.
“Dia memang sudah bersedia di belakang pentas tapi beberapa minit sebelum kami nak bersiaran secara langsung, dia terpaksa pulang.

“Sebab ada urusan yang tidak dijangkakan dan tidak dapat dielakkan,” kata Emarina kepada portal Mstar Online, hari ini.

Emarina menjawab spekulasi Fattah yang didakwa enggan ditemubual Neelofa dalam rancangan hiburan berkenaan.

Terdahulu, kecoh laman sosial apabila kehadiran Fattah di program yang di acarakan oleh bekas kekasihnya, Neelofa dibatalkan. Lebih panas lagi apabila pengurus Neelofa meluahkan rasa tidak puas hati yang dipercayai merujuk kepada Fattah di Instastory beliau

 Dalam pada itu, Emarina merakamkan penghargaan kepada Fattah yang sanggup memandu dari Kedah semata-mata untuk menghadiri undangan itu.

“Kami ingin berterima kasih pada Fattah dan pihaknya yang sanggup memandu pagi-pagi dari Kedah untuk promosi drama terbarunya.

“Kalau diikutkan jadual Fattah sangat padat dan dia juga terpaksa membatalkan mesyuarat penting untuk hadir ke program yang sudah dijadualkan,” ujarnya.

Tambah Emarina lagi, tidak seharusnya timbul kata-kata sinis terhadap Neelofa dan Fattah kerana kedua-dua pihak sudah menyelesaikan kekeliruan itu dengan baik.

Di kesempatan yang sama, pihak Astro memohon maaf kerana status yang diposkan ke laman Instagram mereka telah menimbulkan pergaduhan di kalangan netizen.

Jelas Emarina, kekeliruan yang tercetus antara pihak Neelofa mahupun Fattah sudah diselesaikan secara baik sejurus program tamat.

“Kami mohon maaf sebab tidak nyatakan secara jelas mengenai situasi ketika itu. Fattah memang ada tapi dia tidak dapat hadir secara langsung.

“Kekeliruan antara pihak Lofa dan Fattah juga sudah selesai selepas program tamat bersiaran,” kata Emarina.

Dalam pada itu, Fahrin yang menjadi tetamu bersama-sama Fattah untuk mempromosikan drama My Coffee Prince itu turut tidak mengetahui apa yang berlaku.

“Sejujurnya saya memang tidak tahu apa yang berlaku ketika itu, hanya pihak produksi yang tahu cerita sebenarnya,” ujarnya.

Menurut Fahrin, dia dan Fattah sepatutnya mengendalikan segmen pembukaan. Namun, perancangan itu bertukar di saat akhir dan hanya sedar ketiadaan Fattah selepas naik ke set program berkenaan.

Lapor mStar Online lagi, setakat ini Fahrin belum menerima penjelasan daripada Fattah. –

No comments

Powered by Blogger.