Aku tak sangka kahwin dengan orang arab ingat baik tapi suami aku macam ni kerja nak...

GEMPAR! GADIS INI MENIKAH DENGAN ORANG KAYA DUBAI DAN DIBERI WANG BELANJA “100 JUTA” SETIAP BULAN!!, TAPI “MINTA CERAI” SETELAH 1 TAHUN?! SEBABNYA..

Seorang gadis berusia 23 tahun sangat bernasib baik, diketahui bahawa dia telah berkahwin dengan seorang lelaki kaya berusia 58 tahun. Suaminya berasal dari Dubai. Sekiranya terdapat perkataan “Dubai” mesti minda kita segera muncul dengan perkataan “kaya” betul? Ya, tidak semestinya dia di

 Apa pendapat anda? Sekiranya anda berada dalam kedudukan gadis ini, adakah anda mempertahankan diri untuk tinggal di sana atau meminta perceraian seperti dia?
Sedang ia sendiri berasal dari Cina, awalnya ia sangat menderita tapi lama kelamaan ia pun terbiasa dengan berpakaian seperti itu, Suaminya kemudian dipaksa melahirkan anak dalam jumlah yang banyak, 1 tahun kemudian gadis asal Cina itu tidak sanggup menahan tekanannya. Kemudian ia mengunggah kisah hidupnya di media sosial.

Keluarga suaminya memiliki perniagaan gas asli, jadi sejak dia berkahwin dengan suaminya, dia segera diberi kos hidup 100 juta sebulan, sebuah kereta mewah dan tinggal di rumah yang sangat mewah. Pada mulanya semua orang cemburu terhadap hidupnya tetapi di belakang semua itu ada sebab. Dia dikehendaki mengikuti semua adat istiadat orang Dubai, dalam cuaca yang sangat panas dia dikehendaki memakai jubah panjang, dan ditutup!

Para netizen merasakan kepahitan yang ia rasakan, di malam tahun baru gadis tersebut harus ikut melayani tamu-tamu yang datang, sedangkan ia yang masih belum sepenuhnya terbiasa dengan adat mereka. Tapi karena ia sudah menjadi pengantin luar negri mau gak mau ia tetap harus tersenyum… sebagian netizen memberi beberapa saran, akhirnya ia memutuskan untuk cerai dengan sang suami. Walau kehidupannya sangat mewah dan membuat orang iri. Tapi semua itu tidak ada gunanya jika ia tidak merasa bahagia di sana!

anya anda berada dalam kedudukan gadis ini, adakah anda mempertahankan diri untuk tinggal di sana atau meminta perceraian seperti dia?

No comments

Powered by Blogger.