Lucu! Lagu Tak Tun Tuang Pula Jadi Fenomena..Ini Lirik Lagunya


Luar biasa! Lagu Minang berjudul "Tak Tun Tuang" kini mencetuskan fenomena terbaru bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia dan juga Thailand.

Lagu nyanyian Upiak Isil penuh dengan unsur lawak bersahaja, "catchy" dan menyenangkan telinga para pendengar. Jadi tidak hairanlah Tak Tun Tuang menjadi ikutan setiap golongan umur.

Tak Tun Tuang sebenarnya berkisarkan mengenai seseorang yang selalu memuji dirinya dan pada masa yang sama dia tidak pedulikan kata-kata orang lain terhadap dirinya. Maka terhasillah lagu ' Tak Tun Tuang ' ini, jom nyanyi sama-sama!




Lirik lagu Tak Tun Tuang

Aku belum mandi
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi masih cantik juga
Tak tuntuang tak tuntuang
Apalagi kalau sudah mandi tak tuntuang
Pasti cantik sekali

Kalau orang lain melihat aku tak tuntuang
Badak aku taba bana
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi kalau langsuang di idu tak tuntuang
Astaghfirullah baunya

Kalau cowok ganteng yang lewat
Aku acuah je nyeh

Kalau apak gaek yang lewat
Aku aniang je nyeh

Yang penting indak
Manggaduah urang tak tuntuang
Walau acok galak surang
Tak tuntuang tak tuntuang

Walau sangko urang
Awak dalang tak tuntuang
Tapi hati isil sanang... iiiyesss

Hebat juga penangan lagu Tak Tun Tuang, terhibur tak?

No comments

Powered by Blogger.