Baru 19 Tahun, Impian Haqiem Rusli Beli Mistubishi Lancer Secara Tunai Berjaya!


Baru setahun lebih bergelar penyanyi, Haqiem Rusli dah berjaya memiliki kereta idamannya, Mitsubishi Lancer. 

Menurutnya pelantun lagu Tergantung Sepi ini lagi, ia merupakan hasil titik peluhnya selama ini, bermula dari mengumpul wang sedikit demi sedikit.

"Alhamdulillah kereta ini dibeli hasil titik peluh saya sendiri dan dibayar secara tunai.

"Pada mulanya saya berhasrat untuk membeli kereta sedan jenis Honda City namun ibu saya menyarankan untuk membeli kereta jenis Mitsubishi Lancer," katanya kepada Astro Gempak.

Haqiem atau nama sebenarnya Ridzuan Haqiem Rusli yang baru berusia 19 tahun ini juga ada merancang untuk memulakan francais bisnes burger sendiri yang akan dinamakan Haqiem Burger.

"Saya memang seorang yang suka menabung dan merancang untuk membuka francais bisnes burger pada tahun depan.

"Saya melihat ramai artis popular yang gagal menguruskan kewangan dengan baik, apabila sudah jatuh mereka hilang segalanya.

"Jadi, bisneslah yang mampu menjamin masa depan seseorang artis," tambahnya.

Bagus betul, muda-muda lagi sudah berfikiran jauh. Semoga terus berjaya dengan apa juga yang dilakukan. 



No comments

Powered by Blogger.