SEORANG GADIS CANTIK JELITA MENGADU DEKAT PEMBERITA KISAH SUAMI NYA MASA BELUM KAHWIN JANJI MANIS BILA DAH KAHWIN PAKSA SAYA BUAT AKSI MELAMPAU


Salam admin tolong buat berita kisah saya ni.. semoga apa yg saya share ni jd pengajaran buat isteri di luar sana..
Adik prempuan saya baru berkahwin setahun lalu.. adik mmg cantik.. rmbut lebat ikal mayang, putih gebu, kurus.. ramai dtg minang tp dia tersalah pilih.. saya gelar perkahwinan malang utk dia..
Kawin di usia awal 21 dn suami 29.. kami sekeluarga pikir dia laki yg segak sado, baik,alim dan penyayang yg blh jaga adik kami.. tp kami silap.. saya sebgai kakak sedih bila dpt tahu adik saya ada tekanan mental kerana fobia dgn suaminya.. adik tggl dgn suami di kl.. jauh dr keluarga.. suami dia nampak ok baik je dpn kami smpai kami x syak apa2.. tp Allah tunjukkan apa yg tersirat..
Bulan 7 aritu saya terima call dr adik saya bertye kabar mcm biasa.. tiba2 trdgr suara suaminya masuk kebilik.. adik saya terus terjerit ckp ” jgn abg.. saya x nak.. sakit jgn pukul lg “.. Saya masih on call ketika tu.. suami dia trus letak call tersebut..
Allahu menangis saya dengar suara adik saya merayu kesakitan.. saya trus ajak hubby ke rumah adik esok subuh.. tp saya x maklum kat mak ayah lg nak ke sana.. smpai ke sana saya tgk adik saya kelihatan pucat, bdn lemah xbermaya.. saya peluk dia suruh dia ckp apa yg blaku.. adik menangis semahu mahunya.. cerita satu persatu apa yg terjd selama setahun dia kawin dgn laki tu..
Bercucuran air mata saya dan hubby dgr apa yg dia luah.. adik ckp suami dia berpura baik dpn keluarga dn kawan2.. tp syaitan dlm diri dia yg sebenar dia tunjuk pd isteri dia.. adik mengadu selalu ditengking, makan pon selalu dibeli diluar.. bukan sbb x ckup duit tp sbb suami dia cemburu pd dia.. terlalu obses pd isteri sendri.. nak jemur kain pon xboleh depan rumah (kena jemur kat blakang) apa lg berckp dgn laki lain (jiran)..
Dia cuma terkurung di rumah.. pintu pagar suami dia lock smpai balik keje petg.. hmpir tiap hari begitu.. bila balik keje suami tengking dia tnpa sebab.. mood suami dia xtentu arah.. kdg elok kdg x.. time malam hampir tiap2 mlm adik saya dilayan macm pelacor.. suami dia gila seks ganas.. diikat tgn adik kebelakang mcm sex toy dia, dipukul, ditarik pakaian dan diratah segalanya x kira adik kesakitan menahan semua tu.. smpai dia bersetubuh di bhgn belakang.. bila adik period baru dia stop..
Alasan dia lepas tu sbb terlalu sygkan adik, dan tempat lepas stress keje.. smpai skrg adik saya trauma dgn suami sendri.. saya x nak adik menjanda.. mlm tu saya tggu suami dia balik bincg elok2 supaya berubah.. tp dia membantah kata saya masuk cmpor hal dia.. saya sbagai kakak xtahan lihat adik sengsara.. saya bwk adik ke rumah saya.. saya singgah ke hospital keesokan hari tgk keadaan dia.. doktr bgthu adik saya ada tekanan mental dn perlukan terapi dan ubat khusus..
Saya dah beritahu mak ayah dan mereka sedih dan kecewa dgn suami adik.. skrg adik ddk dgn saya sementara.. perlukah saya suruh dia bercerai ? atau ke kaunseling ? saya masih dlm dilema nak tentukan apa yg baik utk adik.. apa pendpt semua..
Sumber : fb

No comments

Powered by Blogger.