Wajah Pekerja McDonalds Ini Diberi Gelaran Sebagai "Dewi McDonalds"

Bersama kami disini ingin kongsikan foto-foto pekerja mcdonald di taiwan yang sangat ayu dan cantik. Cair meleleh kalau kita perhatikan lama-lama.



Seorang pelayan tetamu yang bekerja di restoran makanan segera McDonald’s di Taiwan menjadi topik perbualan hangat di dunia maya. Banyak pengguna media sosial yang terpaku dan terpesona dengan paras wajahnya sehingga memberi gelaran “Dewi McDonald’s”.

Pekerja cantik ini bernama Wei Han Xu. Wajahnya mulai menghiasi halaman media sosial dan forum-forum internet di Taiwan selepas dimuat naik oleh seorang blogger. Sejak itu, ramai netizen memuji penampilannya. 

Wei sudah lama bekerja di restoran makanan segera tersebut selama lima tahun. Pada tahun 2013, Wei telah pun menghiasi laman rocketnews.com namun ianya tidak seperti apa yang berlaku sekarang ini. 

Dengan wajah yang seiras seperti Barbie Doll, ramai pelanggan sanggup beratus untuk membeli dengannya walaupun kaunter sebelah kosong! Ianya kerana mereka ingin melihat Wei secara jelas dan lebih dekat!


No comments

Powered by Blogger.